18 Ağustos 2008 Pazartesi

Şevval Sam ( Karadeniz )


Şevval Sam uzun bir süredir beklenen Karadeniz albümünü yayınladı. Bir Trabzon'lu olarak bizim oraların türkülerini hakkıyla söyleyebilen ender sanatçılardan olduğunu düşündüğüm ve albümü dinleyip çok sevdiğimden mütevellit almanızı tavsiye ederim. Kafasında alsam mı? diye şüphe olanlara duyrulur.

Albümün Parça listesi ve kısa kısa tanıtım müzikleri aşağıdadır. Keyfini çıkarın ( gülücük )

1- Hey gidi Karadeniz
2- Ander sevdaluk
3- Bu dünya bir pencere
4- Sirlarumi söyledum
5- Dertliyim kederliyim
6- Çay elinden öteye
7- Ahmedum
8- Potbori
9- Alim
10- Trabzon
11- Karardı Karadeniz
12- Giresun kayıkları
13- Oy benim sevdiceğum
14- Ben seni sevdiğumi
15- Gelevera deresi
16- O vay beni ağlarum

































Share:

0 yorum:

Yorum Gönder