5 Nisan 2009 Pazar

ACER ASPIRE AS6935G-644G32MN NOTEBOOK ( dizüstü tavsiyesi )

İtiraf ediyorum, maymun iştahlıyım. Bu gün teknosada gördüğüm bu dizüstünden şahsen pek hazzetmediğim Acer'dan çıkmış olması bile beni etkilemesine engel olamadı ( ayrıca Hp'yi sevmem. Çok kötü bir müşteri hizmetleri mevcut ).

Ürün hakkında biraz bilgi vermek gerekirse, ilk olarak dikkat çeken özellik Klavenin sol tarafında bulunan dokunmatik konsol. Oldukça seksi ve kullanışlı. Daha sonra pek dikkat çekmese bile güzel bir özellik olan parmak izi okuyucusu. Gözünüzden kaçamayacak diğer bir özelliği 16" inch ekran olması. Yani standart 15.4" lik çantalarla kullanılamayacak bir ürün ama çokta göze batan bir büyüklü değil.

Donanımsal özelliklerine bakarsak ilk olarak intel core 2 duo ( 64 bit ) 2.0 Ghz hızında iyi bir işlemciye, 4 Gb Ram'e ( standart mı oluyor bu artık ? ) , Nvidia geforce 9600 GS ( 512 MB paylaşımsız ) ekran kartı ( ki bu oyun oynatırım demek oluyor, misal CoD 4  ) , 320 Gb Hafıza ( Hdd ) , dahili web cam, HDMI çıkışı ( plazmaya bağlayabiliyorsunuz yani ), kart okuyucu, 1366 x 768 HD görüntü çözünürlüğü ile birlikte windows vista Home Pre ile geliyor. Daha ne olsun demek istiyorum. 
Ürünün fiyatı 1.500 TL teknosada.
Share:

6 yorum:

  1. bir önceki dizüstü tavsiyene göre bu dizüstü bir adım, beş adım hatta yüz adım önde:) fiyat farkı 250tl. işte bu maikneyle oyun da oynanır, uzaya da çıkılır, her bi şey yapılır:) uzaya çıkılmayabilir onu tam bilmiyorum. dokunmatik konsol solda olmasa daha iyidi de, olmuş artık:)

    YanıtlaSil
  2. Fiyat / Perfomans olarak gerçekten çok iyi bir bilgisayar.

    YanıtlaSil
  3. yalnız 3gb değil arkadaş yanlış yazmış. 32mn modeli 4gb.

    YanıtlaSil
  4. Evet 4 Gb ram varmış. Benim dikkatsizliğim.

    YanıtlaSil
  5. Ramler ddr3 ve 4GB tır.

    YanıtlaSil
  6. arkadaşlar as6935g-644g32mn laptopun klavye bölümü tamamen siyah değil mi_?

    YanıtlaSil