16 Ekim 2009 Cuma

Scribd Online kitap - makale arşivi

Bu site genel olarak youtube'un yazılısı diyebiliriz sanırsam. Streaming database , yani aklınıza gelebilecek her tür dökümanın ve formatın ( pdf, world, txt vs ) özgürce paylaşılabildiği süper mekan diyeyim, siz anlayın. Hala ne işime yarayacak diyenlere ise örnek olarak Türkiye'den bir çok hoca'nın ders notlarını, sınav sorularını vs burada paylaştığını, ingilizce ve başka bir çok dilde e-kitapların olduğunu ve yine bir konuda delice bir araştırma yaparken, epey faydalı bilgilere ulaşabildiğiniz bir mekan desem, ne dersiniz ?

Ben şahsen süper dedim.

Bayinizden ısrarla isteyiniz http://www.scribd.com/...



Share:

2 yorum:

  1. Merhaba,

    Bir not bırakmadan duramadım, uzun süredir blogdan faydalanıyorum. Bu içeriğe sahip pek çok bloga rastladım ama -kötü bir kıyaslama değil bu inan bana- burasının farkı oldukça bariz. Kısa, net ve nedense hep benim kendi kendime sorduğum soruların cevapları olması ve ne aradıysam pat diye bulmamdan mütevellit çok teşekkür etmek istedim. Bir bloga methiyeler dizmeyi beceremem -methiye dizilecekle karşılaşmamamdan dolayı olabilir ehe ehe- ama ilk yazında ''eğer ki yazdıklarım bir kişinin bile işine yararsa ben amacıma ulaşmışım demektir.'' cümlenden yola çıkarak diyorum ki, o bir kişi severek ben olabilirim. Ki oldum.

    Amacını ve samimiyetle hazırladığın blogunu tebrik eder, çalışmalarının devamını dilerim. (Vallahi kendi çıkarım için degil ehe ehe)

    Hoşça kal..

    YanıtlaSil
  2. Ne desem bilemedim. Yazınızı ilk okuduğum zaman şaşırdım, zira yaklaşık 3 yıldır bu blog dahil bir çok yerde yazdım ama ilk kez böyle içten ve güzel bir teşekkür mesajı aldım.

    Gerçekten insan yaptığı şeyin, başkalarına faydası olduğunu görünce mutlu oluyormuş. Bana bu mutluluğu tattırdığınız için ben teşekkür ederim. ( Ağlayacam resmen :)

    YanıtlaSil