8 Mart 2016 Salı

Merhaba internet.

Evet çok uzun bir aradan sonra ilk kez buraya bir şeyler yazmanın verdiği heyacan ile, biraz saçmalayarak biraz eğlenerek bir şeyler karalamaya çalışma zamanı geldi. 

Bu blogda her tema değişikliğinde, her yenilik yaptığım zamanda bir açıklama yazma ihtiyacı hissediyorum. 

Burada ilk yazmaya başladığımdan beri, aklımda basit bir ilke vardı. İşe yarar pratik bilgileri, faydalı program ve siteleri hem kendim, hem başkalarına kolaylık olsun diye burada yayınlamak. 

Kişisel bir blogun verdiği rahatlık ile arada hobilerimden, ilgimi çeken kitap, film, oyunlardan bahsetmek. Artık ekonomik özgürlüğün verdiği rahatlıkla biraz da gezme, tozma üzerine bundan sonra yazmaya çabalayacam. 

Peki yıllar sonra yeniden niye buraya yazmaya başlıyoruz. Dürüst olmak gerekirse, Ekşi'nin son döneminde geldiği durumdan sıkıldım, hesabımı kapattım ve buraya ayırdığım zamanı başka bir şeye kanalize etme zamanının geldiğine karar verdim. 

Yazmak benim için her zaman bir ihtiyaç oldu, ancak yüzlere, binlere, milyonlara ulaşıyım derdim de pek olduğu söylenemez. İnternette özel bir içerik üretiyorsanız insanlar bir şekilde sizi bulduğuna her zaman inanmışımdır.  

O yüzden yeniden merhaba internet. 
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder