19 Ekim 2008 Pazar

Lİnux Uzaktan Eğitim Merkezi Yayında.



Türkiye'de Açık kaynak adına güzel gelişmeler oluyor. Türkiye'deki gönüller sayesinde eğitim programı başladı. Tek istenilen kayıt olmanız ve derslere katılamanız ( gülücük ). Linux kullanmak herkesin yapabileceği bir şeydir günümüzde ama ben hakkıyla kullanmak istiyorum veya başka bir deyişle ben linux denilen şeyin altına üstüne getirirdim ama altyapı yoktu bizim zamanımızda diyen herkesi bekliyoruz.

Açılan Dersler


  • En popüler linux kabuğu olan bash ve komutları ile betik dilini ve kodlama derslerini barındıran bölümdür. Etkinliğin sonunda sınav yapılmayacak ancak öğrencilerden basit betikler kodlamaları istenecektir.
  • Linux Yerel ve Genel Ağ Yönetimi ve Güvenliği konularında, özellikler web, mail sunucu konfigürasyonları konusunda eğitimlerin verileceği dersler bulunmaktadır. Dersler bitiminde Çoktan seçmeli ve süre kısıtlamalı ölçme etkinlikleri uygulanacaktır.

  • Bu bölüm, Linux Sistem Yönetimi konusunda takip edeceğiniz dersleri barındırır. Dersler arasında ve sonunda başarı değerlendirmesi yapılacaktır. Sınavlarda, çoktan seçmeli, kısa cevaplı, Doğru-yanlış, Boşluk doldurma vb. soru tipi kullanılacaktır.
Siteye gitmek için buraya tıklayınız..

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder